امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت

سایت رسمی خرد کن پلین

دانستنی های علمی

سایت رسمی خرد کن پلین

دانستنی های علمی

بایگانی

شعر دست | 82 شعر در مورد دست گرفتن و دست بی نمک

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۴۱ ب.ظ

شعر در مورد دست

شعر در مورد دست ، شعر دست ، شعر در مورد دست بی نمک ، شعر دست شاملو

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دست برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ای زندگی بردار دست از امتحانم

چیزی نه میدانم نه می‌خواهم بدانم

شعر در مورد دست

یک دست ماه و دیگری خورشید

خاک زمین پامال من باشد

شعر در مورد دست بی نمک

دختر ِ چادر سفید ِ سینی ِ چایی به دست  !

ای که هرگز در خیالم هم نمی آیی به دست!

شعر در مورد دسته گل

دست در دست خطر بود و نمی دانستم

دیده از حادثه تر بود و نمی دانستم

شعر در مورد دستها

به این شکسته بی دست و پای سرگردان

یقین گم شده اش را به عشق برگردان

شعر در مورد دست گرفتن

شاعری خسته ام از دست تو بیمار منم

راوی چشم تو در این همه اشعار منم

شعر در مورد دستشویی

همه شب دست به دامان خدا تا سحرم

که خدا از تو خبر دارد و من بی خبرم

شعر در مورد دست یار

اگرچه دست و دلی سخت ناتوان دارم

تو را نمی دهم از دست ، تا توان دارم

شعر در مورد دستمزد

در انتظار فرصتی از دست می روم

بعد از تو من به راحتی از دست می روم

شعر در مورد دستبند

با رفتن خود سُست کردی دست و پایم را

این دستمزدم بود؟…کم دادی بهایم را

شعر در مورد دستگیری از دیگران

در خودم غرق شدم ، دست به جائی نرسید

هر چه فریاد زدم ، هیچ کس آنرا نشنید

شعر درباره دست بی نمک

مثل پرنده ای که پر از دست داده است

یا شاخه ای که برگ و بر از دست داده است

شعری در مورد دست بی نمک

ماه بانو زیر چادر دست پنهان کرده بود

عشق را در لای پلک مست پنهان کرده بود

شعر درباره دسته گل

رفتم که از دیوانه بازی دست بردارم

تا اَخم کردم مطمئن شد دوستش دارم

شعر درباره دستها

می آید از دست زمان بر آشیانم سنگ

می بارد امشب از زمین و آسمانم سنگ

شعر درباره گرفتن دست

بی دست و پا نباش بگو دوست داری ام

ای قلب روستایی من! “ته بلامه سر”

شعر درباره دستشویی

خواهشـــی بـر لـب من هست ولـی تکـراری

مـی شود دســت از اعـــدام دلـــم بــرداری

شعر درباره دست یار

گفتم که در نبود تو از دست می روم

گفتی برو برو به جهنم !به تخته سنگ؟!

شعری درمورد دست یار

ماهی تنهای تنگم، کاش دست سرنوشت

برکه‌ای کوچک به من می‌داد، دریا پیشکش

شعر در باره ی دست یار

تو را از دست دادم، آی آدم‌های بعد از تو!

چه کوچک می‌نماید پیش تو غم‌های بعد از تو

شعر عاشقانه درمورد دست یار

گیرم که مضطرب شده ای، غم گرفته‌ای

دست مرا چه خوب ، که محکم گرفته‌ای

شعر زیبا درمورد دست یار

با همین دست، به دستان تو عادت کردم

این گناه است ولی جان تو عادت کردم

شعر در مورد دست یار

دلم را می سپارم دست باران هرچه بادا باد

به دریاهای تقریبا خروشان هر چه بادا باد

شعر درباره دستبند

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت

در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

تعبیر خواب مار

تعبیر خواب مار سفید

تعبیر خواب مار سبز

تعبیر خواب مار آبی

تعبیر خواب مار قهوه ای

تعبیر خواب مار بزرگ

تعبیر خواب مار خاکستری

تعبیر خواب مار نیش زدن

تعبیر خواب مار سیاه در آب

تعبیر خواب مار سفید و قرمز

تعبیر خواب مار سفید چیست

تعبیر خواب مار سیاه و قرمز

تعبیر خواب مار سیاه و بزرگ

تعبیر خواب مار سیاه در خانه

تعبیر خواب مار سیاه کوچک

تعبیر خواب مار سیاه و سفید

تعبیر خواب مار سیاه سفید

تعبیر خواب مار سفید و زرد

تعبیر خواب مار سفید خالدار

تعبیر خواب مار سفید سیاه

تعبیر خواب مار سفید در آب

تعبیر خواب مار سفید و بزرگ

تعبیر خواب مار سفید کوچک در خانه

تعبیر خواب مار سبز بزرگ

تعبیر خواب مار سبز کوچک

تعبیر خواب مار سبز و زرد

تعبیر خواب مار سبز رنگ بزرگ

تعبیر خواب مار سبز در خانه

تعبیر خواب مار سبز و سیاه

تعبیر خواب مار سفید مشکی

تعبیر خواب مار سبز و قرمز

تعبیر خواب مار سیاه بزرگ در خانه

تعبیر خواب مار سیاه

تعبیر خواب مار سبز بزرگ

تعبیر خواب مار آبی رنگ کوچک

تعبیر خواب مار آبی بزرگ

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۱
محسن موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی