امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت

سایت رسمی خرد کن پلین

دانستنی های علمی

سایت رسمی خرد کن پلین

دانستنی های علمی

بایگانی

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد تعبیر خواب لاک پشت چیست؟+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.لاک پشت از انواع حیوانات جالبی می باشد که سال های طولانی عمر می کند و این حیوان اجتماعی است و به صورت جفت جفت یا دسته جمعی زندگی می کند و ممکن است هر فردی در طول عمر خود یک بار خواب لاک پشت را ببیند که تعبیر خواب لاک پشت از دیدگاه معبران اسلامی و غربی متفاوت است.

دیدن لاک پشت در خواب چه تعبیری دارد؟

دیدن خواب حیوانات و جانوران و پرنده ها از انواع خواب های معمول است و دیدن هر یک از این خواب ها دارای تعبیری خاص برای خواب بیننده است. در مطالب قبلی تعبیر خواب خرس و تعبیر خواب کلاغ و تعبیر خواب مارمولک را مطالعه کردید در ادامه این مطلب تعبیر دیدن لاک پشت در خواب را مشاهده خواهید کرد.

دیدن لاک پشت در خواب دارای چه تعبیری است ؟

تعبیر خواب لاک پشت از دیدگاه چند تعبیر کننده مختلف

  • امام جعفر صادق

دیدن لاک پشت در خواب از دیدگاه امام صادق بر سه وجه زیر است :

  1. مرد زاهد
  2. مرد عالم
  3. مرد صناع
  • محمد بن سیرین

اگر فردی در خواب ببیند که لاک پشتی دارد یا در خانه وی لاک پشت آمده است نشانه این است که او را با زاهدی صحبت می افتد.
اگر فردی در خواب ببیند که گوشت لاک پشت می خورد نشانه این است که به اندازه ای که در خواب گوشت لاک پشت خورده است علم می آموزد.

تعبیر خواب لاک پشت

  • منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب لاک پشت نشانه مرد یا زنی پیر و کهنسال است که پر حوصله و موقر و سنگین و صبور و آرام می باشد و به دیگران پند می دهد و خیر و صلاح دیگران را می خواهد.
اگر فردی در خواب ببیند که لاک پشتی دارد که متعلق به وی است و در باغ یا ملک او زندگی می کند بیانگر این است که به صبر و حوصله نیازمند است و ضمیر و درون خواب بیننده وی را به صبر و بردباری و حوصله دعوت می کند و این دعوت را با دیدن لاک پشت در خواب نشان می دهد همچنین امکان دارد که فردی کهنسال و باتجربه در مسیر زندگی خواب بیننده قرار بگیرد و او را به صبر و حوصله و بردباری دعوت کند.
اگر فردی در خواب ببیند که روی لاک پشتی نشسته است به سفری دور می رود یا در دریا مسافرت می کند که این سفر خواب بیننده بسیار طولانی است.
اگر فردی در خواب ببیند که گوشت لاک پشت می خورد نشانه این است عمر وی طولانی می شود یا میراثی به او می رسد که صاحب آن پول و ثروت در دیاری بعید زندگی می کرده است.

تعبیر خواب خوردن گوشت لاک پشت

  • لوک اویتنهاو

تعبیر خواب لاک پشت نشانه شادی های پنهان برای خواب بیننده است.

  • آنلی بیتون

دیدن لاک پشت در خواب بیانگر این است که واقعه ای باعث می شود تا شرایط کاری خواب بیننده بهبود پیدا کند.
تعبیر خواب خوردن سوپ لاک پشت نشانه این است که خواب بیننده از اتحادی مصالحه آمیز خرسند و شاد می شود.

  • کتاب سرزمین رویاها

تعبیر خواب لاک پشت نشانه داشتن یک زندگی طولانی و موفق برای خواب بیننده است.
خوردن خوراک لاک پشت در خواب نشانه ثروت و نفوذ برای خواب بیننده است.
دیدن لاک پشت در خواب بیانگر ایجاد یک فرصت مناسب برای پیشرفت خواب بیننده است.
دیدن لاک پشت دریایی در خواب بیانگر دشمنان پنهان خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب به یک لاک پشت خیره شود نشانه شانس و خوشبختی برای وی است.
اگر فردی در خواب لاک پشت بخرد نشانه این است که یک نفر عاشق وی می شود.
کشتن لاک پشت در خواب نشانه شروع یک دوره خوب در زندگی خواب بیننده است.

تعبیر دیدن لاک پشت در خواب از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

در این مطلب با تعبیر خواب لاک پشت در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب تعبیر خواب نهایت بهره را ببرید.

The post تعبیر خواب لاک پشت چیست؟ appeared first on آرگا.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۶
محسن موسوی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد بعد از رابطه جنسی در بدنمان چه اتفاقی می افتد+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید. صحبت کنیم.

با این مطلب خیلی از مسایل بعد از رابطه جنسی برای شما حل میشود معمولا بعد از اتمام رابطه جنسی به کمی نوازش و صحبت می گذرد و بعد از آن اگر موقع خواب باشد، می خوابید. اما گاهی بدن برنامه های دیگری دارد. خارش، درد و ترشحات واژن باعث می شود احساس خوبی نداشته باشید. زمانی که ذهن شما به آرامش ناشی از رابطه جنسی رسیده، ممکن است در بدن اتفاقاتی بیفتد که این آرامش ذهنی را تا حدی مختل می کند.

به همه ما گفته شده که رابطه جنسی قرار نیست درد داشته باشد، اما در حقیقت رابطه جنسی دردناک گاهی اتفاق می افتد که علل مختلفی دارد. اگر در طول رابطه جنسی به ارگاسم برسید، بعد از آن ممکن است دچار گرفتگی هایی در رحم خود شوید.

دکتر جنیفر آشتون Jennifer Ashton، مدافع حقوق بشر و حقوق پزشکان در این باره می گوید: تماس فیزیکی و فعالیت جنسی باعث آزاد شدن هورمون اکسی توسین می شود و اکسی توسین منجر به انقباض رحم می شود. خشکی واژن، استرس و بیماری هایی مانند اندومتریوز endometriosisعواملی هستند که می توانند منجر به بروز درد بعد از رابطه جنسی شوند.

برای رفع درد بعد از رابطه جنسی چه کنیم؟

این درد مسئله نگران کننده ای نیست، اما اگر درد بر روی نوع و کیفیت رابطه جنسی تان تاثیر گذاشت باید به پزشک مراجعه کنید. درد مداوم بعد از رابطه جنسی می تواند نشانه آندومتریوز، فیبروم یا حتی سرطان رحم باشد.

احساس سوزش در ناحیه واژن بعد از رابطه جنسی

احساس سوزش در واژن بعد از رابطه جنسی هم خیلی نگران کننده. این سوزش ممکن است ناشی از پارگی سطحی ناحیه واژن باشد و از آنجایی که مجرای ادرار خیلی به واژن نزدیک است، ممکن است بعد از رابطه جنسی در هنگام ادرار کردن در این ناحیه احساس سوزش داشته باشید (که البته موقتی است).

اما نکته مهم این است که این احساس سوزش باید موقتی و بسیار مختصر باشد، بنابراین اگر چند ساعت یا چند روز بعد از رابطه جنسی همچنان احساس سوزش می کنید، لازم است با پزشک مشورت کنید چرا که احتمالا مسئله جدی است.

برای پیشگیری از سوزش واژن بعد از رابطه جنسی چه کنیم؟

استفاده از روان کننده به میزان کافی یکی از اقداماتی است که می توان برای پیشگیری از بروز این مشکل انجام داد.

لکه بینی بعد از رابطه جنسی

منظور از لکه بینی خروج مقدار خیلی کمی خون از واژن است. مهم ترین علت لکه بینی بعد از رابطه جنسی التهاب دهانه رحم است که در زمان رابطه جنسی منقبض می شود. به علاوه واژن هم ممکن است در زمان رابطه جنسی خشن یا حتی به دلیل تغییر شریک جنسی (به ویژه اگر تفاوت در اندازه آلت تناسلی آنها زیاد باشد) دچار پارگی و زخم شود.

خون ناشی از التهاب دهانه رحم یا پارگی واژن قرمز روشن است، اما اگر خونی را که مشاهده می کنید کمی تیره تر است، نگران نشوید، این خون ممکن است خون قاعدگی باشد که در رحم باقی مانده است.

در صورت مشاهده لکه بینی بعد از رابطه جنسی چه باید کرد؟

واژن خود را تمیز کرده و نگران خون مشاهده شده نباشید. اگر خونریزی بعد از رابطه جنسی بیش از یک بار اتفاق افتاد لازم است به پزشک مراجعه کنید.

احساس خارش واژن بعد از رابطه جنسی

اگر بعد از اتمام رابطه جنسی دچار خارش در ناحیه واژن شده اید که خارش آن باعث آزار شما شده، بهتر است بدانید احتمالا به روان کننده، ژل یا حتی کاندوم استفاده شده حساسیت داشته اید.

در صورت خارش واژن بعد از رابطه جنسی چه باید کرد؟

اگر خارش بعد از واژن به طور مداوم رخ می دهد، به پزشک مراجعه کنید. احتمالا پزشک تست حساسیت به لاتکس یا حساسیت به تماس جنسی واژن را انجام خواهد داد.

عفونت مجاری ادرار UTI بعد از رابطه جنسی

از هر ۵ خانم یک نفر آنها در طول عمر خود به عفونت ادرار مبتلا می شوند که رابطه جنسی مهم ترین عامل آن محسوب می شود. رابطه جنسی می تواند باکتری ها را از روده به حفره واژن و حتی بالاتر به سمت مجرای ادرار انتقال دهد و این امر منجر به بروز عفونتی می شود که خارش، سوزش و درد را به همراه دارد.

پیشگیری از عفونت ادرار بعد از رابطه جنسی

حداکثر تا ۳۰ دقیقه بعد از رابطه جنسی به حمام بروید. حمام کردن می تواند باکتری های عامل عفونت ادرار را از بین ببرد و خطر بروز عفونت ادرار را کاهش می دهد.

اگر مراقب نباشید ممکن است دچار بیماری های مقاربتی شوید

بیش از ۲ میلیون مورد مبتلا به کلامیدیا، گونوریا و سیفلیس در سال ۲۰۱۶ در امریکا تشخیص داده شدند و از هر ۶ نفر یک نفر به هرپس واژینال مبتلاست.

پیشگیری از بیماری های مقاربتی

این مسئله ارتباطی به مراقبت های بعد از رابطه جنسی ندارد و لازم است اقداماتی در زمان رابطه جنسی انجام دهید تا از بروز این بیماری ها پیشگیری شود. در هنگام برقراری رابطه جنسی از محافظ استفاده کنید، در ۹۸ درصد موارد استفاده از کاندوم روش پیشگیری موثری محسوب می شود. ش

The post بعد از رابطه جنسی در بدنمان چه اتفاقی می افتد appeared first on ایران ناز.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۶
محسن موسوی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد فاکتورهای پرخطر ابتلا به زوال عقل را بشناسیم+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.سلامت نیوز:به گفته محققان، یک سوم موارد ابتلا به زوال عقل در دنیا از طریق توجه به ۹ فاکتور پرخطر در زندگی قابل پیشگیری هستند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محققان دانشگاه کالج لندن عنوان می کنند در نظر گرفتن فاکتورهای پرخطر احتمالا از ۳۵ درصد موارد ابتلا به زوال عقل پیشگیری می کند. موارد پیشگیری از زوال عقل عبارتند از: بودن در محیط درس و مدرسه حداقل تا بالای سن ۱۵ سالگی؛ کاهش روند کم شنوایی، چاقی و فشارخون بالا در میانسالی (۴۵ تا ۶۵ سال)؛ کاهش سیگار کشیدن، افسردگی، عدم تحرک فیزیکی، انزوای اجتماعی و دیابت در سنین بالا (۶۵ سال به بالا). در مقایسه با این فاکتورهای پرخطر، عامل ژنتیک موسوم به ApoE از کمتر از یک مورد از هر ۱۰ مورد ابتلا به زوال عقل (۷ درصد) پیشگیری می کند. به گفته محققان، حدود ۴۷ میلیون نفر در جهان مبتلا به زوال عقل هستند. انتظار می رود این رقم تا سال ۲۰۵۰ حدود سه برابر شده و به ۱۳۱ میلیون نفر برسد. به گفته گیل لیوینگستون ، سرپرست تیم تحقیق، زوال عقل در سنین بالا تشخیص داده می شود اما تغییرات مغز مرتبط با زوال عقل معمولا از سال ها قبل از ظهور علائم آغاز می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۴
محسن موسوی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد راهکارهای ساده تقویت حافظه را بشناسیم+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.سلامت نیوز:یک کارشناس آموزشی، راهکارهای ساده تقویت حافظه را تشریح کرد و گفت: تقویت حافظه کوتاه مدت به ذهن کمک می کند تا اطلاعات جدید سریع تر به خاطر سپرده و در نتیجه با سرعت بالا بکار گرفته شوند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مرتضی جاوید، با بیان اینکه برای مدیریت اطلاعات و فراموش نشدن جزئیات روزانه، انجام برخی تمرینات مغزی ضروری است، اظهارداشت: به همان ترتیب که فعالیت های جسمی و ورزش عضلات را تقویت می کنند، تمرین های ذهنی نیز فعالیت های مغزی را بهبود می بخشند. وی افزود: تقویت حافظه کوتاه مدت به ذهن کمک می کند تا اطلاعات جدید سریع تر به خاطر سپرده و در نتیجه با سرعت بالا بکار گرفته شوند. این کارشناس آموزشی با بیان اینکه استدلال کردن از برترین مهارت هایی است که مغز و ذهن را قوی و نیرومند می کند، ادامه داد: ذهن تان را به استدلال، شیوه های سازنده و منطقی عادت دهید. جاوید با بیان اینکه اگرچه این فناوری ها به صرفه جویی در زمان منجر می شود اما به سرزندگی ذهن آسیب می زند اظهار داشت: برای حل این مشکل، کافی است هر روز یک محاسبه ذهنی انجام دهید. وی با تاکید بر اینکه توانایی های مغزی تان را بشناسید گفت: متنوع یاد بگیرید. یاد گرفتن نکات جدید، بدون اینکه نورون های مغزی را خسته کند، به حفظ شدن فعالیت های ذهنی منتهی می شود. جاوید با بیان اینکه اگر بتوانید چند کار را همزمان انجام دهید، توانایی های ذهنی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت، افزود: تکرار و تمرین از عوامل موفقیت در دستیابی به این شیوه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۳
محسن موسوی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد شاسی بلند لیفان X70 به ایران خواهد آمد!+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.کراس اور لیفان X70 از نظر تطبیق با شرایط موجود در ایران مورد بررسی قرار می گیرد. خودروسازان بم به عنوان نماینده جدید لیفان در نظر گرفته می شوند.

اکنون نیز چند دستگاه از لیفان در گمرک پیام موجود می باشد. شاسی بلند لیفان X70 در اندازه متوسط وارد کشور شده و در صورت موفقیت آمیز بودن آزمایش های فنی برای مونتاژ وارد خط تولید قرار خواهد گرفت.

شاسی بلند لیفان X70

لیفان X70 در کلاس ام وی ام X33 و دارای موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۸۵ نیوتن متر می باشد. نیروی این موتور از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو انتقال می یابد.

شاسی بلند لیفان X70

این خودرو با ویژگی هایی چون دوربین و حسگر پارک عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، فناوری کنترل پایداری، نمایشگر لمسی، حسگر نور و استارت دکمه ای معرفی می گردد.

The post شاسی بلند لیفان X70 به ایران خواهد آمد! appeared first on آرگا.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۳
محسن موسوی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد درمان ریزش موی سر با سیب زمینی+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

با ایران ناز همراه باشید و ریزش موی خود را برطرف کنید ریزش مو مشکلی است که با رسیدگی به موقع می توان آن را متوقف کرد. سیب زمینی یکی از خوراکی هایی است که ماسک های ترکیبی از آن ریزش مو را رفع می کند. در این مقاله چگونگی رشد و درمان ریزش مو با سیب زمینی را مطالعه کنید.

سیب زمینی حاوی ویتامینویتامین C، زینک، نیاسین و آهن است که موجب تغذیه فولیکول مو شده و رشد مو را تقویت می کند ؛ علاوه بر آن سیب زمینی پوست سر را تمیز می کند و فولیکول مو را از ناخالصی ها پاک کرده و رشد مو را بهتر می کند در واقع پاکسازی فولیکول مو باعث می شود تا شوره سر از بین رفته و از ریزش مو جلوگیری شود.

برای تقویت رشد مو و درمان ریزش مو پیشنهاد می شود از سیب زمینی به همراه موادی مانند عسل و تخم مرغ می توانید به عنوان ماسک مو استفاده کنید.

ولی چطور آب سیب زمینی را برای تقویت مو تهیه کنیم؟

ابتدا سیب زمینی را شسته و پوست آن را جدا کنید و قطعات خرد شده آن را داخل مخلوط کن بیاندازید تا پوره یکنواختی آماده کنید.با کمک صافی توری، آب سیب زمینی را جدا کرده و روی موهای سر ماسک کنید ؛ از این آب برای استفاده در انواع ماسک آب سیب زمینی برای مو می توانید استفاده کنید.

روش اول:

سیب زمینی را بشویید و پوست بگیرید، بعد آن را به قطعات کوچک برش بزنید و در یک مخلوط کن بریزید تا یک دست شود. اگر پوره به دست آمده زیادی غلیظ بود آن را با کمی آب ترکیب کنید و به وسیله یک توری آب سیب زمینی را کاملا بگیرید و با آن موهای خود را بشویید و یا در ماسک سیب زمینی برای مو از آن استفاده کنید.

روش دوم:

چند عدد سیب زمینی را در آب بجوشانید و با آب سیب زمینی موهای خود را جهت رشد سریع بشویید و بعد سفیده یک عدد تخم مرغ را به تمام موهای خود بزنید و بعد از گذشت نیم ساعت موهای خود را با شامپو بشویید.

روش سوم:

سیب زمینی را خرد کنید و در مخلوط کن بریزید تا پوره شود و بعد آب آن را به وسیله یک توری بگیرید و با یک قاشق عسل و زده یک عدد تخم مرغ مخلوط کنید و به عنوان یک ماسک مو طبیعی استفاده نمایید. این ماسک را نیم ساعت روی ریشه موهای خود بگذارید و بعد موهایتان را بشویید.

روش چهارم:

آب سیب زمینی را بگیرید و با سفیده تخم مرغ مخلوط نمایید و دو ساعت برای جلوگیری از ریزش مو آن را روی سر خود بگذارید و بعد با شامپو بشویید.

روش پنجم:

برای داشتن موهای درخشان، آب سیب زمینی را با ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و بر روی موهایتان بگذارید.

روش ششم:

پنج عدد سیب زمینی را در دو لیتر آب بجوشانید و بعد از پوست آن را بگیرید و دور بریزید. سپس بعد از شستشوی کامل موها با شامپو این محلول را به مدت بیست دقیقه روی سر خود قرار دهید و بعد آبکشی نمایید تا موهای سفیدتان را کم کند.

The post درمان ریزش موی سر با سیب زمینی appeared first on ایران ناز.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۲
محسن موسوی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد عکس پروفایل اسم سحر با طرح نوشته های زیبا+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید. در این مطلب عکس پروفایل اسم سحر را به شما پیشنهاد داده ایم. تماشای این عکس نوشته ها ضمن اینکه حتما برای شما جذاب خواهد بود، می تواند انتخاب خوبی برای پروفایل شبکه های اجتماعی از قبیل تلگرام و اینستاگرام باشد.

عکس پروفایل اسم سحر

از آنجا که کاربران زیادی در فضای مجازی علاقمند به استفاده از نام خود برای عکس پروفایل صفحات شخصیشان می باشند، بنابراین به منظور پاسخ به این درخواست آنها گلچینی از عکس نوشته اسم سحر را در این بخش قرار داده ایم. در مطالب قبلی آرگا عکس نوشته های اسم علی، محمد، باران، بهار و … را در اختیار شما قرار دادیم، برای دسترسی سریع تر به این عکس نوشته ها کافی است بر روی اسم آنها کلیک کنید. شما دوستان عزیز علاوه بر انتخاب عکس پروفایل مورد علاقه خود، می توانید از تماشای این عکس نوشته های زیبای دخترانه لذت ببرید.

پروفایل جدید اسم سحرعکس نوشته اسم سحر

سحر، نامی دخترانه و زیبا است که ریشه عربی دارد و به معنای صبح و قبل از سپیده دم (از نیمه شب تا اذان صبح) می باشد. در ادامه شما را دعوت به تماشای عکس پروفایل نام سحر با طرح نوشته های زیبا می نماییم.

عکس پروفایل اسم سحرپروفایل اسم سحر

عکس پروفایل اسم سحرعکس پروفایل جدید اسم سحر

پروفایل اسم سحرمدل گردنبند اسم سحر

عکس پروفایل جدید اسم سحرعکس نوسته ترکیبی اسم سحر با طرح قلب

عکس پروفایل جالب اسم سحرپروفایل اسم سحر با طرح جالب

عکس پروفایل خاص اسم سحرعکس نوشته اسم سحر با طرح زیبا

عکس پروفایل جذاب اسم سحرعکس نوشته نام سحر

عکس پروفایل متفاوت اسم سحرعکس پروفایل ترکیبی زیبا

پروفایل اسم سحر برای تلگرامعکس پروفایل اسم سحر برای شبکه های اجتماعی

پروفایل جالب اسم سحرعکس اسم سحر با طرح گردنبند

پروفایل متفاوت اسم سحرعکس متن دار اسم سحر

پروفایل خاص اسم سحرپروفایل جدید اسم سحر

پروفایل زیبای اسم سحرعکس اسم سحر برای پروفایل

عکس چروفایل زیبای اسم سحرلوگوی اسم سحر

عکس پروفایل نام سحرپروفایل مناسبتی اسم سحر

عکس پروفایل سحرپروفایل زیبای اسم سحر

عکس نوشته سحرعکس گرافیکی اسم سحر

عکس نوشته اسم سحر برای پروفایلعکس نوشته اسم سحر بانو

عکس نوشته جدید سحرپروفایل جالب اسم سحر

عکس نوشته جذاب اسم سحرعکس نوشته متفاوت اسم سحر

عکس نوشته با حال اسم سحرعکس نوشته اسم سحر برای تلگرام

عکس پروفایل اسم سحرپروفایل ترکیبی اسم سحر و اشکان

ضمن سپاس از همراهی همیشگی شما دوستان گرامی در مطالعه مطالب آرگا، دعوت می کنم در صورت تمایل از مطالب دیگر سایت ما دیدن نمایید.

The post عکس پروفایل اسم سحر با طرح نوشته های زیبا appeared first on آرگا.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۲
محسن موسوی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد گلکسی نوت ۱۰ احتمالاً به نمایشگری با وضوح تصویر۴K مجهز می گردد+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.طبق شایعات، سال آینده بزرگ ترین فبلت تاریخ سامسونگ رونمایی می شود. این اسمارت فون با نمایشگری بزرگ تر از آیفون XS مکس ۶.۵ اینچی روانه بازار می گردد. در سال ۲۰۰۹ همزمان با رونمایی کمپانی HTC از گوشی HD2 با نمایشگر ۴.۳ اینچی، عده ای تصور کردند که تهیه گوشی هایی با نمایشگر بزرگ تر از این غیر ممکن خواهد بود.سامسونگ این حد را با عرضه گلکسی نوت شکست. ضمن اینکه گلکسی نوت ۹ نیز با صفحه نمایش ۶.۴ اینچ و آیفون XS مکس با ۶.۵ اینچ نمایشگر تولید شدند.یکی از سایت های کره ای در این زمینه اخباری منتشر کرده و نوشته است که گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با نمایشگر ۶.۶۶ اینچی و وضوح تصویر ۴K روانه بازار می شود و قابلیت نمایش با کیفیت برای انواع محتوا را ایجاد می کند.

مجهز شدن گلکسی نوت 10 با نمایشگر 4K

ضمن اینکه سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی گلکسی F با نمایشگر منعطف و ۷.۳ اینچی می باشد. گلکسی نوت ۱۰ با کد داوینچی در دست توسعه می باشد.

به اسنپدراگون ۸۱۵۰ مجهز شده و دارای آرایش سه خوشه ای می باشد. این خوشه ها به ترتیب شامل یک هسته برای کارایی بالا، ۲ هسته برای وظایف متوسط و ۴ هسته با مصزف انرژی بهینه می باشد.

احتمالاً از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می کند و بر عکس سال های قبل در بهار رونمایی خواهد شد.

The post گلکسی نوت ۱۰ احتمالاً به نمایشگری با وضوح تصویر۴K مجهز می گردد appeared first on آرگا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۱
محسن موسوی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد  صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

جرالد پیکه مدافع بارسلونا و شکیرا خواننده است. خانم خواننده با انتشار این عکس رمانتیک در صفحه شخصی خود نوشت:

«من همیشه دو چیز می‌خواستم، یک مرد خوب و یک قارچ سفید!»

صحنه رمانتیک از شکیرا و پیکه

The post وقتی شکیرا و پیکه رمانتیک می شوند+عکس appeared first on آرگا.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۱
محسن موسوی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد برای رسیدن به موفقیت این تصورات اشتباه را کنار بگذارید!+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.تصورات اشتباه در مورد موفقیت باعث شده که شما بیش از اندازه از خود توقع داشته باشید و در صورت نرسیدن به جایگاه مد نظر دچار سرخوردگی شوید. حال اینکه در بیشتر مواقع شما چیزی ورای توان از خود می خواهید.

باید همه چیز را بدانید

خواننده و ترانه سرای آمریکایی، جون بایز در این باره گفته است:«اگر همیشه در حال جست و جو باشی، پاسخ ها خود را نشان خواهند داد.» ضمن اینکه مولوی نیز در مثنوی معنوی به این موضوع اشاره کرده و گفته است که « عاقبت جوینده، یابنده بود.» بسیاری از افراد با آزمون و خطا به موفقیت رسیده اند و در این مسیر از اشتباهات خود درس گرفته اند. افراد موفق با وجود اشتباه کردن باز هم دست به عمل می زنند.

لازم نیست تغییر ایجاد کنید

در کتاب پایه انجمن معتادان گمنام آمده است:«جنون یعنی انجام دوباره و چندباره کاری یکسان و انتظار نتایج متفاوت». با این جمله باید بدانیم چه وقت تغییر ایجاد کنیم و چه موقع ادامه دهیم. برای رسیدن به سطح موفقیتی که می خواهید، باید همیشه آماده باشید.

جایگاه شما نتیجه کاری است که تاکنون داشته اید. بنابراین برای تغییر آن باید راه متفاوتی را در پیش بگیرید. در این مسیر ترفندهای نوین و به روز را به کار ببرید تا نتیجه مدنظر حاصل شود.

تصورات اشتباه در مورد موفقیت

موفقیت یک شبه حاصل می شود

این یک باور اشتباست و چنین چیزی وجود ندارد. اگر با تمام مخترعین، دانشمندان و … هم کلام بشوید، باز هم چنین صحبتی را از دهان آن ها نخواهید شنید. کسی نمی تواند راه هزار ساله را یک شبه طی کند. برای موفقیت منتظر در زدن شانس و به دست آوردن موقعیت بادآورده نباشید. بلکه این فرصت و امتیاز را خودتان ایجاد کنید.

همه انسان های بزرگ در مصاحبه هایشان به سختی های کار و ناکامی اشاره کرده اند. ضمن اینکه تلاش های مکرر در این زمینه و تقویت مهارت خود را یادآور شده اند.

برای رسیدن به موفقیت لازم نیست زمان طی شود

اپرا وینفری در این باره گفته:«می‌توانید همه چیز داشته باشید، فقط همه را یکجا و یک‌دفعه نمی‌توانید داشته باشید».

شما می توانید همسر خوبی داشته باشید، بنیاد خیریه داشته باشید، شغل مناسبی داشته باشید، به خارج از کشور سفر کنید و … اما نمی توانید همه این موارد را در یک زمان و به صورت یک جا داشته باشید.

بهتر است ذهن خود را روی آن ها به نوبت متمرکز کنید. این تمرکز را به ترتیب اولویت انجام دهید. مثلاً اگر درآمد بالا برای شما اهمیت دارد، ابتدا بر روی درآمد تمرکز داشته باشید.

اگر موفق شوید، تمام مشکلاتتان حل می گردد

جیم ران در این مورد گفته است:

«آرزو نکنید که ای‌ کاش فلان چیز راحت‌تر بود، آرزو کنید که خودتان بهتر باشید. آرزوی مشکلات کمتر نکنید، مهارت‌های بیشتری را آرزو کنید. آرزوی چالش‌های کمتر نداشته باشید، برای خود بیشتر آرزو کنید».

آدم های موفق فقط راه کارهای مناسبی برای برخورد و حل مشکل دارند اما این بدین معنی نیست که این افراد مشکلات کمتری دارند. مشکلات جزئی از مسیر موفقیت می باشد. این نکته را بدانید که آدم های موفق مشکلات بیشتری دارند.

زمانی که موفق می گردید، مردم بیشتر شما را دوست دارند

مریلین مونرو هنرپیشه آمریکایی در این باره گفته است:

«موفقیت باعث می‌شود خیلی‌ها از شما متنفر شوند. ای‌کاش این‌طور نبود. لذت از موفقیت بدون اینکه حسادت را در چشمان اطرافیان ببینید، فوق‌العاده می‌شد».

تصورات اشتباه در مورد موفقیت

مردم بیشتر افراد موفق را با گفته های خود مورد سرزنش و قضاوت قرار می دهند و می گویند: کمک فراوانی به او شده، از رانت استفاده کرده و … در واقع آدم های موفق باعث ناراحتی کسانی می شوند که شکست خورده اند. با موفقیت ممکن است دوستانتان را از دست دهید.

موفقیت باعث شادی می شود

زیگ زیگلار در این باره گفته است:

پول باعث شادی نمی‌شود، اما همه می‌خواهند خودشان این را تجربه کنند.

شادی پس از موفقیت کوتاه مدت است و این شکرگزار بودن است که به شما احساس خوبی می دهد و باعث شادی شما می گردد. بنابراین در هر وضعیتی شاکر باشید تا این شادی نصیب شما شود.

The post برای رسیدن به موفقیت این تصورات اشتباه را کنار بگذارید! appeared first on آرگا.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۰
محسن موسوی