امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت

سایت رسمی خرد کن پلین

دانستنی های علمی

سایت رسمی خرد کن پلین

دانستنی های علمی

بایگانی

درد ماهیچه سینه

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ق.ظ

درد ماهیچه سینه

حدود نیمی از کسانی که به بخش اورژانس با درد قفسه سینه می آیند، مشکلات قلبی ندارند. بسیاری از این بیماران از درد اسکلتی عضلانی تحت درمان با فیزیوتراپی رنج می برند. علل دیگر درد قفسه سینه بدون قلب، مشکلات مری و معده، مشکلات روانی و مشکلات ریوی. متأسفانه بسیاری از این بیماران درمان مناسب را دریافت نمی کنند. در مقاله اخیر دکتر رئیسی و دکتر احدی و همکاران، یکی از موارد نادر این مورد است. یک بیمار که به مدت شش ماه مبتلا به درد قفسه سینه شد، تومور خوش خیم ستون فقرات تشخیص داده شد و پس از جراحی به طور کامل بهبود یافت.
درد عضلانی کمری

اگر چه شما همیشه باید در مورد هر نوع درد پشتی که برای شما اتفاق می افتد مراقب باشید، اگر درد مستقیمی و شدید دارید، باید بلافاصله تمرین را متوقف کنید زیرا این یکی از شدید ترین درد است که نباید از آن نادیده گرفته شود. درد یک نشانه روشن است که در بدن شما یک مشکل وجود دارد که ممکن است به علت جابجایی دیسک یا فشار عصب باشد. اگر شما یک بالشت بلند را انجام داده اید که نیاز به افزایش وزن در بالای شما دارد (مانند بلند کردن وزن یک جانبه، فشار دادن فشار و غیره)، سپس فشار زیادی را روی استخوان های مهره ها قرار داده اید . یکی از چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که تغییر نگرش خود را تغییر دهید زیرا ممکن است در موقعیتی قرار داشته باشید که ستون فقرات از تعادل خارج شده و موجب درد عمیق در بدن شود. در اولین فرصت، به دکتر متخصص مراجعه کنید تا ببینید که کمربندهای شما آسیب دیده است و قبل از بازگشت به وزنه بردار مشکلی پیش نیاید. در نظر داشته باشید که اگر چنین مشکلی داشته باشید، به هیچ وجه به ورزش ادامه نخواهید داد، زیرا کوچکترین مشکل که به ستون فقرات شما می رسد، مناطق دیگر شما آسیب جدی است.
درد عضلات ران

علل درد پا و علت درد کشاله ران عبارتند از: سرفه: علت اصلی درد پا یا اسپاسم عضلانی است. خستگی عضلانی، کم آبی و بعضی از داروها، مانند دیورتیک ها و استاتین ها، منجر به گرفتگی عضلات و درد پا می شود. خسارت: پادزهر اغلب نوعی آسیب را نشان می دهد. این آسیب ها به شرح زیر است: کشش عضلات و درد در التهاب گلو در تاندون. درد پا (درد که پس از استفاده بیش از حد در پای پای پای شما تجربه می شود). تورفتگی استخوان، از جمله بیماری هایی که باعث ایجاد درد می شود. آرتریت شدید (تنگی شریان ها) ترومبوز شکمی عمیق (یک لخته خون که با دوره های طولانی از استراحت در بستر رخ می دهد) گاستریت ورید واریسی وجود عفونت در استخوان یا پا آسیب ناشی از عصب (اغلب به علت بیماری هایی مانند دیابت) لغزش دیسک (وضعیت بیمار علاوه بر علت درد کمر، علت درد در ران، که تا پای آن نیز ادامه دارد.) بیماری اسلوات Schlitter (لگن بزرگ لگن در نوجوانان) تومورهای بدخیم در استخوان داروهای خاصی نظیر کورتیکواستروئیدها، تومورهای خوش خیم یا کیست (به ویژه در استخوانهای ران و ران)، بیماری ریه، کولسیستیت نکروز سرویکس یا سیاه شدن سر ران در لگن کودکان به طور کلی در کودکان و نوجوانان یافت می شود) افتادن سر فمور (معمولا در کودکان، به خصوص کودکان دارای اضافه وزن) اضافه وزن، به عنوان مثال، باعث درد در حاملگی می شود. تمرینات سنگین اسکات، دوگی یا لانگه و درد ناگهانی و شدید در ناحیه کشاله ران. شما باید در این لحظه تمرین را متوقف کنید زیرا این درد است که نباید نادیده گرفته شود. این درد، بسته به شدت آسیب، می تواند یک انقباض عضلانی ساده یا طول کشیدن عضلات جدی باشد. اگر می خواهید همین کار را دوباره انجام دهید (به عنوان مثال، ریه ها حرکت می کنند)، و این درد ادامه دارد، اما با شدت کم، کاملا مشخص است که عضلات داخلی ران شما به شدت کشیده شده اند. اگر چه برخی از گرفتگی عضلات در طول تمرینات سنگین انتظار می رود، این نوع درد و طول کشیدن، تقریبا یکسان است، نشان دهنده چیزی است که به طور جدی در بدن شما دشوار است و باید جلوگیری از آسیب بیشتر شود. اگر این مشکل است، این حرکت را متوقف کنید و به تمرین بعدی بروید، اما مراقب باشید که تمرین بعدی شما روی عضلات که دیگر بر عضله ای که می خواهید، فشار نیاورید. همچنین، بلافاصله پس از تمرین، عضله آسیب دیده را به دقت بردارید و در صورت امکان آن را تا زمانی که تورم پاکسازی می شود، یخ بزنید. برای چهار روز تا یک هفته بقیه آن عضله را ببندید و سپس تمرینات خود را دوباره شروع کنید.
درد عضلانی واژن در دوران بارداری

درد واژن در دوران بارداری یکی از شایع ترین درد در این دوره است. بارداری با تغییرات زیادی در بدن زنان همراه است و می تواند انواع درد را ایجاد کند. تغییرات در اندام های بدن در دوران بارداری و رشد بیشتر جنین در بدن مادر مهمترین علل این درد در این دوره است. رشد جنین روزانه در رحم مادر در حال افزایش است و نزدیک به ماه های آخر بارداری، چای کمتری برای حرکت دارد. شکم دارای مادر است و از طرف دیگر رحم بزرگ شده و فشار زیادی روی اطراف آن ایجاد می شود. عضلات، که همچنین باعث درد واژن در دوران بارداری می شود. در طول

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
محسن موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی