امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت

سایت رسمی خرد کن پلین

دانستنی های علمی

سایت رسمی خرد کن پلین

دانستنی های علمی

بایگانی

توضیحات مربوط به زخم های زیر جلدی

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵ ق.ظ

توضیحات مربوط به زخم های زیر جلدی

چه کسی بیشتر در معرض نفخ است؟ - افرادی که برای مدت طولانی در حالت پایدار باقی می مانند (خواب در یک طرف) - افراد سالمند - افراد مبتلا به دیابت نوع 2 - افرادی که از صندلی های چرخ دار استفاده می کنند در این مقاله ما درباره یک سایت شجاع در مورد زخم های بستر صحبت می کنیم. در نظر گرفته شود.
زخم بستر چیست؟

این بیماری شناخته شده است که به بافت بدن آسیب می رساند، که می تواند در یک فرد از طریق یک فشار طولانی مدت بر روی یک یا چند نقطه در بدن دیده شود. خواب طولانی مدت در شرایط ثابت، کتانی، صندلی و غیره می تواند به بخشی از بافت بدن آسیب برساند. زخم های زیر جلدی یا زخم یا زخم های فشار می تواند جریان خون را به بافت کاهش دهد و منجر به عدم تعادل بافت شود. در اغلب موارد، زخم در مناطقی از بدن مشاهده می شود که در آن پوست بر روی غده ی استخوان قرار دارد و هیچ عضله وجود ندارد. بین باسن، پاشنه، کمر، ستون فقرات، شانه ها، آرنج و سریین از مناطق معمول زخم های بستر. بیماران مجبور به استفاده از صندلی چرخدار بیشتر احتمال دارد که از نفخ شکم، پاها و، البته، عقب ماندگی رنج ببرند. فشار به کار رفته باعث می شود که جریان خون در آن منطقه متوقف شود و باعث آسیب به سلول های پوست شود.
زخم زخم یا زخم زیر جلدی

زخم زیر جلدی، همچنین به عنوان زخم فشرده شناخته می شود، زخم ناشی از تنش های طولانی مدت در قسمت های مختلف بدن است، به خصوص کسانی که آسیب دیده یا زخمی شده اند. اگرچه این زخم ها معمولا توسط ضایعات پوست ایجاد می شود، اما می توانند عمیق تر و استخوانی باشند. اگر زخم بستر درمان نشود، می تواند با روح بازی کند. این وضعیت عمدتا به دلیل فشار و نیرویی است که جریان خون را به قسمتهای بدن یا بافت در آن منطقه منتقل می کند. با کاهش یا توقف جریان خون، مواد مغذی و اکسیژن به اندازه کافی به سلول نمی رسد. اگر این وضعیت همچنان ادامه یابد، سلول میمیرد و زخم گسترش مییابد. در مرحله اولیه، رنگ پوست قرمز می شود و اگر فشار به داخل شکم اعمال شود، رنگ پوست تغییر نمی کند. قسمت های سطح تغییر پوست. در این مرحله، زخم باز است و قسمت هایی از بافت پوست ناپدید می شوند. تمام بافت های پوست و لایه های زیرین به طور کامل ناپدید می شوند.
عفونت زخم زیر جلدی

علائم عفونت این بیماری در علائم عفونت زخم، بوی زخم، درد زخم، تورم اطراف زخم و عفونت های زرد یا سبز دیده می شود. افزایش ضربان قلب، تب، سرگیجه و ضعف فیزیکی نیز علائم گسترش زخم است.
دلایل زخم بستر

  این بیماری می تواند علل بسیاری داشته باشد، اما فشار ناشی از وزن بدن سبب کاهش گردش خون در بدن می شود. هنگامی که بافت های بدن توانایی مقاومت در برابر فشار را برای مدت طولانی نداشته باشند، فشار باعث بهبودی زخم در مویرگ خواهد شد. فقدان تحرک علت اصلی این بیماری، و همچنین افرادی است که تحت تاثیر بیهوشی قرار دارند، و افراد معلول و ذهنی در میان کسانی هستند که مستعد ضایعه هستند. از آنجا که آنها در هنگام حرکت عضلات و بدنشان آزادانه نیستند. همچنین در افراد معلول، به علت عدم توانایی حرکت عضلات و بافتها، بافت سفت و سخت زیر پوست تشکیل می شود که بعدا زخم بستر می شود. دیابت قندی زخم بستر را تشدید می کند. از آنجا که باعث می شود بافت ها بسیار ضعیف باشند و زخم به آرامی بهبود می یابد. کمبود خون اکسیژن کافی را به رگ های خونی انتقال نمی دهد، که باعث می شود سلول در اوایل منطقه ناپدید شود. سوء تغذیه و سوء تغذیه و بی اختیاری ادرار و مدفوع باعث زخم در معرض عفونت و یا به آرامی بهبود می یابند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۲
محسن موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی