شعر در مورد قرار

شعر در مورد قرار ,شعر درباره قرار عاشقانه,شعر در مورد بی قراری,شعر در مورد قول و قرار,شعری در مورد بی قراری,شعر درباره قرار,شعر در مورد دلتنگی و بی قراری,شعر و جملات در مورد بی قراری,شعر درباره بی قراری,شعر درباره قول و قرار,شعر درباره ی بی قراری,دانلود شعر قرار نبود,متن شعر قرار نبود,شعر رمان قرار نبود,شعر آهنگ قرار نبود

شعر در مورد قرار

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد قرار برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

شبیه همۀ قرارهای شکسته ات؛

شکسته ام

و روزی یک پاکت درد می کشم!

شعر در مورد قرار

همچون نسیمِ صبح

لرزان و بی قرار وزیدم به سوی تو

اما تو هیچ بودی و دیدم هنوز هم

در سینه هیچ نیست

بجز آرزوی تو…

شعر درباره قرار عاشقانه

خبرت هست که دلتنگ نگاهت شده ام

بی قرار تو و چشمان خمارت شده ام

خبرت هست دلم مست حضور تو شده

عاشق و شیفته ی زنگ صدایت شده ام

شعر در مورد بی قراری

ای که گفتی بی‌قراری‌های من

بازیگری‌ست

بیقرارم کرده‌ای

اما دلت با دیگری‌ست

شعر در مورد قول و قرار

از مرگت

ناراحت نمی شوم!

اگر قرار باشد

پیش من

که پیش از تو رفتم

بیایی…

شعری در مورد بی قراری

میان خاطرات بى شمارمان

اى آشنا!

به بودنت ادامه بده

از اولین آغوش

هزار شب هم که بگذرد

باز ستاره بى قرار وُ

مهتاب بى قرار وُ

این دل بى قرار است…

شعر درباره قرار

گوش کن

این صدای قلب من است

که بیقرار می کوبد

حالا باز هم نیا!

اما بگو

با عطر تو

که جاری‌ست در لحظه هایم چه کنم؟!

شعر در مورد دلتنگی و بی قراری

بعد از نگاهت

با این عاشقانه های بی قرار

چه کنم؟

با این قرار های بی قراری

چه کنم؟

شعر و جملات در مورد بی قراری

گفتم دل و دین بر سر کارت کردم

هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی

آن من بودم که بیقرارت کردم.

شعر درباره بی قراری

درد دارد!

وقتی ساعت ها می نشینی

به حرفایی که

هیچ وقت قرار نیست بگویی

فکر می کنی

شعر درباره قول و قرار

سر تمام قرارها می کاشتی ام

یادت هست؟

می خواهم تلافی کنم!

به خانه ام که بیایی

در تمام گلدان ها می کارمت.

شعر درباره ی بی قراری

چرا رفتی

چرا؟

من بی قرارم

به سر

سودای آغوش تو دارم

دانلود شعر قرار نبود

بی قرار هیچ قراری نبوده ام

مگر قراری که با تو بستم و

هرگز نیامدی

متن شعر قرار نبود

باد

همیشه یکسان خواهد وزید

اما نه برای تو

آنجا که تو باشی

باد همیشه بی قرار و نابسامان

به فریاد بدل می شود

شعر رمان قرار نبود

وقتی قرار است بروی، دل دل نکن

منتظر نمان  

هیچ اتفاقی ماندگارت نمی کند.

شعر در مورد قرار

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد دانش

شعر در مورد ضعیف کشی

شعر در مورد ربیع الاول

شعر در مورد اسب

شعر در مورد شیراز