کالری و خواص آلو زرد و دیابت و بارداری

در این مطلب از سایت جسارت به کالری و خواص آلو زرد و دیابت و بارداری می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد

نارنج ، خواص نارنج , نارنج و لاغری , لاغری و دیابت , خواص آب نارنج

آلو زرد , خواص آلو زرد , آلو زرد و دیابت , آلو زرد و بارداری , کالری آلو زرد

 قهوه سبز ، خواص قهوه سبز , قهوه سبز چیست , قهوه سبز و لاغری , قهوه سبز نحوه مصرف

خواص و فواید بی نظیر آلو زرد آنتی اکسیدان این دست میوه ها بهترین گزینه برای بیماران و به ویژه افراد سیگاری است در نتیجه مصرف این میوه ها افراد شادابی و نشاط خود را بازمی‌یابند.

نارنج و لاغری

آلو زرد

قهوه سبز را چگونه بخوریم

1- آلو زرد حاوی ویتامین های آ – ب – ب 2 – ب 6 – پ پ – ث و عناصری مثل کلسیم , فسفر , منیزیم , آهن , فلوئور , منگنز وگوگرد می باشد .

2- آلو زرد به علت داشتن مواد معدنی مفید , عدم تعادل یون های خون را از بین می برد و مواد لازم را در دسترس سلولهای بدن و به ویژه سلولهای عصبی قرار می دهد این عناصر مفید در فعالیت سلولهای عصبی و از میان بردن تحریک آنها نقش بسزائی دارند به عبارت ساده تر می توانند هیجان های عصبی را به راحتی فرو بنشانند و در واقع یک دارو آرامبخش برای تحریکات عصبی محسوب می شوند .

3- توصیه شده است که در فصل گرما همه مردم بخصوص افرادی که از ناراحت های عصبی رنج می برند با خوردن این میوه بسیار مفید خود را معالجه کنند

4- برای دفع سموم بدن , تعادل فشار خون و زیادی چربی خون توصیه می شود هر روز پیش از خوردن صبحانه آلو زرد میل کنند .

آلو بخارا در بارداری

آلو زرد , خواص آلو زرد , آلو زرد و دیابت , آلو زرد و بارداری , کالری آلو زرد

آلو بخارا

فیبر موجود در آلو سبب افزایش رشد و تکثیر باکتری‌های مفید و مانع از رشد باکتری‌های مضر در داخل روده می‌شود. در عین حال بر اثر تخمیر فیبر در داخل روده، اسید بوتیریک تولید می‌شود که منشا انرژی برای سلول‌های روده است و به‌این ترتیب به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند.

اندازه طبیعی بیضه , اندازه طبیعی بیضه ها در مردان , اندازه طبیعی بیضه نوزادان , اندازه طبیعی بیضه چقدر است؟

خواص آلو زرد

جوانه ماش و لاغری

5- آش آلو زرد برای درمان اختلال حواس و بیماران دیابت مفید می باشد.

6- شربت آلوی زرد برای افرادی که مبتلا به مننژیت می باشند مفید است .

7- ضماد آلو زرد به همراه سرکه برای رفع کهیر مفید می باشد .

8- آلوی زرد ملین , صفرا بر , تسکین دهنده عطش , دافع بلغم و تب بر است .

آلو سیاه , آلو سیاه خشک , آلو سیاه و دیابت , آلو سیاه در بارداری , خواص آلو سیاه

آلو زرد , خواص آلو زرد , آلو زرد و دیابت , آلو زرد و بارداری , کالری آلو زرد

آلو سیاه در بارداری

مصرف این میوه برای اشخاصی که مبتلا به انگل معده، جوش های تازه و مترشح، گلودرد، ورم کلیه، سنگ کلیه، کم خونی، یبوست، خشکی معده، نقرس، اسید اوریک، چربی خون، تصلب شرائین، سرطان، جوش سیاه، اوره ، خارش پوست، سردرد، ترک لب و دهان و بدبوئی آن، آرتروز، تلخی دهان، ناراحتی های عصبی و کبدی، چسبندگی پلاکتهای خون ، استسقاء و مسمومیت می باشند مفید است.

 جوانه ماش ، خواص جوانه ماش , جوانه ماش در بارداری , طرز تهیه جوانه ماش

آلو زرد و دیابت

گیاه کاکوتی

9- مصرف این میوه برای اشخاصی که مبتلا به انگل معده , جوش های تازه و مترشح , گلودرد , ورم کلیه , سنگ کلیه , کم خونی , یبوست , خشکی معده , نقرس , اسید اوریک , چربی خون , تصلب شرائین , سوء هاضمه , سرطان , جوش سیاه , اوره , خارش پوست , سردرد , ترک لب و دهان و بدبوئی آن , آرتروز , تلخی دهان , ناراحتی های عصبی و کبدی , چسبندگی پلاکتهای خون , استسقاء و مسمومیت می باشند مفید است.

10- به افرادی که بیشتر کارهای فکری می کنند و یا در زیر نور آفتاب کار می کنند توصیه شده است که از میوه بیشتر استفاده کنند .

11- آلو زرد به علت داشتن مقدار زیادی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی از قدرت داروئی زیادی برخوردار است و از این جهت در زمره خوراکی هائی قرار گرفته است که تاثیرشان بر رو عملکرد دستگاه عصبی , قدرت فکر و تنظیم فشار خون غیر قابل انکار بوده و تقریبا اثر قطعی دارد .

 کندر ، خواص کندر , کندر در بارداری , کندر چیست , کندر و سقط جنین

آلو زرد , خواص آلو زرد , آلو زرد و دیابت , آلو زرد و بارداری , کالری آلو زرد

کندر در بارداری

آلو زرد و بارداری

 ترب سیاه ، خواص ترب سیاه , ترب سیاه و عسل , ترب سیاه و فشار خون

انواع آلو یا آلوچه تازه برای مبتلایان به سوء هاضمه مزمن و ضعف اعصاب، بسیار نافع است زیرا ملین خوب و محرک دستگاه تغذیه است و عملش برای تمام اعضای بدن موثر است و باید جزو سبد غذایی اشخاصی که مبتلابه رماتیسم و نقرس و تصلب شرائین هستند، قرار گیرد

ترب سیاه برای سنگ کلیه

مضرات آلو زرد

کندر چیست

1- زیاده روی در خوردن آلو زرد برای طحال , حجاب حاجز مضر بوده و همچنین افرادی که مبتلا به قندخون می باشند نبایستی در مصرف این میوه زیادروی کنند.

2- زیاده روی در خوردن آلو زرد موجب تولید اسید اوریک , سنگ اگزالیک و تولید نفخ می گردد , ضمنا اشخاص سرد مزاج مجاز به مصرف این میوه نیستند .

3- افرادی که مبتلا به بیماری هائی نظیر : ناراحتی معده , چربی خون , رماتیسم , اسهال , کلسترول , نقرس , سکته مغزی , زخم معده و اثنی عشر , آلبومینوری , تصلب شرائین و آترومی هستند نباید در خوردن آلو زیاده روی کنند.

آلو زرد