نقطه جی در مردان

نقطه جی در مردان,نقطه جی در مردان کجاست,نقطه جی در مردان ویکیپدیا,نقطه جی در مردان و زنان,نقطه جی در مردان چیست,نقطه جی در مردان کجاست,نقطه جی در مردان عکس,نقطه جی در مرد,نقطه جی در مرد ها,نقطه ی جی در مردان,نقطه G در مردان کجاست؟,نقطه ی جی در مردان کجاست؟,نقطه جی مردان کجاست,نقطه جی مرد کجاست,نقطه G مردان کجاست,نقطه جی در مردان ویکی پدیا,نقطه جی در مرد و زن,نقطه ی جی در مردان و زنان,نقطه G در مردان و زنان,نقطه جی مردان چیست,نقطه ی جی در مردان کجاست,نقطه G در مردان کجاست,نقطه جی در مردان با عکس,عکس نقطه ی جی در مردان,نقطه جی در مردها,نقطه ی جی در مردان,نقطه ی جی مردان,تحریک نقطه ی جی در مردان,محل نقطه ی جی در مردان,نقطه ی جی مرد

نقطه جی در مردان

نقطه جی در مردان

در این مطلب از سایت جسارت به نقطه جی در مردان در بخش پزشکی می پردازیم.امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد

شاید شما هم نام نقطه جی را شنیده باشید و برایتان جالب باشد که اطلاعاتی در این مورد داشته باشید به گزارش سایت جسارت نام اختصاری موضع جی برگرفته از نام ارنست گرافنبرگ پزشک متخصص زنان است که برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ این نقطه را توصیف کرد. بسیاری از زنان اعتقاد دارند که برای اوج لذت جنسی (ارگاسم) ضروری است، در حالی که خیلی‌ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد.برای بسیاری از خانمها، نقطه جی ناحیه‌ای بسیار حساس و تحریک کننده‌است که ساعتها به آنها لذت می‌دهد. برای خیلی‌های دیگر نقطه‌ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس دفع ادرار می‌کند و تعدادی از خانم‌ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی‌کنند و خیلی‌ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند و کل حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.

 نقطه جی , نقطه جی در مردان , نقطه جی در زنان کجاست , پیدا کردن نقطه جی

نقطه جی

به احتمال زیاد پیش از این بسیار شنیدید که نقطه جی از اجزاء اندام تناسلی زنانه است که در ایجاد ارگاسم واژینال و افزایش عمق و شدت ارگاسم زنان بسیار اهمیت دارد؛ اما جالب اینجاست که آناتومی مرد و زن بسیار به هم نزدیک بوده و به هم نزدیک است. اگر می خواهید بدانید که نقطه جی چیست و چه تأثیری در رابطه جنسی داشته و چگونه باعث تحریک مردا می گردد، پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

نقطه جی در مردان و زنان

شاید همیشه فکر می کردید و اینطور شنیده اید و خوانده اید که نقطه جی یکی از اجزاء اندام تناسلی زنانه است و نقش شناخته شده ای در ایجاد ارگاسم واژینال و افزایش عمق و شدت ارگاسم کلیتورال دارد. در حالیکه حقیقت بیش از این است و افرینش مرد و زن بیش از انکه تصور کنید به هم نزدیک است .بی شک وقتی بدانید این نقطه پر از حرف و حدیث در مردان نیز وجود دارد ابتدا بدنبال مکان ان می گردید.

نقطه جی در مردان چیست

با شنیدن نقطه جی بیشتر افراد به طور ناخودآگاه تصویری از زنان و رسیدن آن‌ها به ارگاسم واژینال در ذهنشان تداعی می‌گردد. در صورتیکه این موضع و نقطه خاص ویژگی منحصر به  فردی برای زنان نبوده و در مردان نیز وجود دارد. با دانستن این موضوع می‌توان به تحریک بیشتر مردان در رابطه جنسی و لذت بردن هر دو طرف رابطه از برقراری ارتباط کمک فراوان کرد. مسئله‌ایی که به معضلی اساسی در بین زوج‌های جوان تبدیل شده است.نقطه جی یا در اصطلاح انگلیسی G-spot برگرفته از نام دکتر گرافنبرگ است. دکتر گرافنبرگ یک متخصص زنان بود که پس از مهاجرت از آلمان به امریکا برای نخستین بار به توصیف و تشریح نقطه جی در بدن پرداخت. البته در سال‌های اخیر محققان نقطه جی را بیشتر بر اساس تجارب شخصی می‌دانند.

نقطه جی در مردان ویکیپدیا

نقطه جی یا G-spot برگرفته از نام دکتر گرافنبرگ Ernst Gräfenberg می باشد. او یک متخصص زنان آلمانی بوده که در جنگ جهانی‌ دوم از آلمان به آمریکا پناهنده شد و شهرت اصلی خود را مدیون توصیف نقطه جی برای نخستین بار در سال ۱۹۴۴ می باشد. البته در سال ۲۰۰۹ دانشمندان انگلیسی نشان دادند که وجود G spot اثبات نشده و بیشتر بر اساس تجربه شخصی است اما روانشناسان سکسولوژیست نگران هستند که اگر زنان و مردان نتوانند این نقطه را در خود پیدا کنند دچار اختلال کارکرد زندگی‌ اجتماعی و شخصی‌ شوند تا جایی که مجبور شوند برای افزایش حساسیت آن تحت نوعی جراحی پلاستیک به نام G-spot amplification قرار گیرند.

نقطه جی در مردان کجاست

مکان نقطه جی در مردان در پروستات است.برای کسانی که محل دقیق پروستات را نمی دانند بیشتر توضیح می دهم. حد فاصل مقعد تا قسمت انتهایی کیسه بیضه ، فضایی است حدود ۳ انگشت یا ۶ سانتیمتر که به ان میاندوراه یا پرینه می گویند، درست زیر این فضا پروستات قرار گرفته است که معنی ان این است که نقطه جی مردان بسیار مخفی و تحت حفاظت شدید قرار دارد. شاید شنیده باشید که پزشکان برای معاینه پروستات بیماران خود از چه روشی استفاده می کنند. از معاینه داخل مقعدی که نمی دانم چرا بعضی ها از ان می ترسند! حدود ۲٫۵ تا ۷٫۵ سانتی متر داخل لبه مقعد غده پروستات در زیر انگشت نشانه یا معاینه پزشک قابل لمس است. اینجا ، اعماق بدن یک مرد، محل اسرار امیز نقطه جی نیز می باشد.

نقطه جی در مردان عکس

این محل در ناحیه پروستات قرار گرفته است. پروستات در مردان در فاصله بین مقعد و قسمت انتهای بیضه‌ها قرار گرفته است. این فاصله که چیزی در حدود 4 یا 5 سانتی متر است میاندوراه نامیده می‌شود. حدود 2.5 تا 7.5 سانتیمتر داخل لبه مقعد غده پروستات در زیر انگشت اشاره احساس می‌شود. محل نقطه جی اینجاست.

نقطه جی در مرد

مکان این نقطه محرک در مردان در پروستات است. در حد فاصل مقعد تا قسمت انتهایی کیسه بیضه ، فضایی حدود ۳ انگشت یا ۶ سانتیمتر قرار دارد به نام میاندوراه یا پرینه که دقیقاً زیر این فضا پروستات قرار داد؛ این بدین معنی است که نقطه جی مردان بسیار مخفی و تحت حفاظت شدید قرار دارد. شاید شنیده باشید که پزشکان برای معاینه پروستات بیماران خود از چه روشی استفاده می کنند، از معاینه داخل مقعدی که حدود ۲٫۵ تا ۷٫۵ سانتی متر داخل لبه مقعد غده پروستات در زیر انگشت نشانه یا معاینه پزشک قابل لمس است. اینجا ، اعماق بدن یک مرد، محل اسرار آمیز نقطه جی نیز می باشد.

نقطه جی در مرد ها

اما اینکه شما باید چگونه این لذت را به مرد خود بدهید. در ابتدا باید بدانید که با شروع ماساژ همسر شما ممکن است احساس کند که باید ادرار و یا مدفوع نماید. همچنین بدانید که باید ناخنهای دست خود را بگیرید و سوهان زده باشید که هیچ زائده تیزی در آن نباشد. آرامش شما نیز اهمیت دارد. اینکه شما و همسرتان آرام باشید مسیر حرکت را بسمت لذت سوق خواهد داد. پس سعی کنید آرامش خود را بدست آورید . بعضی ها با حمام آب گرم ریلکس بهتری می شوند . شروع به ماساژ وی نمایید. آرام دستتان را بروی بدن وی حرکت دهید . و به آرامی بسمت پشت وی دست خود را بغلتانید. حتما از مواد چرب کننده استفاده نمایید چه در طول ماساژ و چه در طول وارد کردن انگشت خود بداخل آنال. برای اینکه احساس بهتر داشته باشید و همینطور سلامت بیشتر می توانید از یک دست کش لاتکس استفاده نمایید. شروع به مالش عضله اسفنگتر پشت وی کنید. آن را چرب نماید و آرام با انگشت اشاره خود به آن کمی فشار بیاورید.بخاطر بسپارید که این عضله براحتی باز میگردد و فقط احتیاج به کمی زمان وآمادگی دارد. پس از فشار و زور بی مورد استفاده نکنید. زمانیکه عضله احساس راحتی نماید خود را شل می نماید . می توانید از روغن و مواد چرب کننده مخصوص استفاده کنید که دمای بالاتری دارند و آنال را گرم می کنند. پس از وارد کردن انگشت اشاره خود به آرامی شروع به ماساژ نمایید..در ابتدا شاید لازم باشد که در این مرحله باز هم دست نگه دارید و بگذارید که انگشت فقط داخل بماند و با دست دیگر برای مدتی شروع به ماساژ بیضه ها و آلت وی نمایید تا بدینوسیله باز هم زمان برای آلت و عضله آنال فراهم گردد تا خود را با شرایط هماهنگ سازد. شما می توانید فضای بین بیضه ها و آنال را هم ماساژ دهید ، بمالید و یا فشار دهید . این نیز به تسریع پروسه کمک خواهد کرد. این شروع ماساژ است و شما احتیاج دارید که بدانید همسر شما چه احساسی دارد پس برای همین مهم بهتر است که مدام وی را تشویق کنید که در مورد احساسش با شما حرف بزند و بگوید که چه کنید. در زمانیکه دیدید همسر شما شروع به لذت بردن از ماساژ نمود می توانید انگشت میانه خود را نیز وارد نمایید. بخاطر بسپارید که حتما اینکار را با چرب کردن بیشتر و استفاده از روان کننده های مربوطه انجام دهید. بخاطر بسپارید که هردو شما نا آشنا هستید و بهتر است که این تمرینات را در پوزیشنهای مختلف امتحان کنید تا دریابید کدامیک بیشتر لذتبخش و راحتر می باشد. در این زمان شما می توانید بروی کمر وی دراز بکشید و وقتی که احساس کردید همسر شما آرامش کافی دارد انگشت خود را به آرامی به اندازه یک اینچ به سمت بالا و بروی دیواره آنال کانال بالا ببرید .سعی کنید که برآمدگی را بروی آن شناسایی نمایید. این پروستات است. زمانیکه آن را پیدا کردید سعی کنید به آرامی انگشت خود را به شیوه حرکت اشاره ” بیا بیا ” تکان دهید و بروی آن مالش ایجاد نمایید. دقت نمایید که شما در حال استفاده از پوست و انگشت خود هستید و نباید با ناخن به آن ضربه یا فشاری وارد نمایید. حال از همسرتان بپرسید که چه حسی دارد و چه می خواهد. آیا فشار بیشتری احتیاج دارد و یا کمتر ؟ آیا سرعت بیشتر می خواهد یا کمتر ؟

نقطه ی جی در مردان

همواره در یک ارتباط جنسی بدانید که طرفین رابطه  بایستی در آرامش کامل و از لحاظ روانی آماده برقراری نزدیکی باشند. اگر می‌خواهید همسر خود را از طریق نقطه جی تحریک کنید ابتدا او را کمی ماساژ دهید. به دلیل اینکه نقطه G مردان در داخل مقعد (آنال) قرار گرفته، لازم است ناخن‌های خود را کوتاه کرده تا همسرتان از لمس کردن، لذت بیشتری ببرد. برای شروع کار دستتان را روی بدن همسرتان بکشید و به آرامی پشت او را ماساژ دهید. داشتن آرامش کامل می‌تواند شما و همسرتان را به سمت بهترین لحظات زندگی مشترکتان سوق دهد.برای رعایت بهداشت می‌توانید از دستکش لاتکس استفاده کنید. یادتان باشد هنگام وارد کردن انگشت خود به داخل آنال حتما از مواد چرب کننده بهره ببرید. حال نوبت به مالش عضلات ورودی مقعد یا عضله اسفنگتر است. با انگشت خود آن را کمی فشار دهید تا عضله خود را شل نماید.در حین ماساژ همسر با او صحبت کنید. از احساس او بپرسید و بگویید که چه عملی او را بیشتر تحریک خواهد کرد. هنگامی‌ که همسرتان در حال لذت بردن از ماساژ دادن شماست انگشت میانه خود را نیز وارد آنال کنید. بهتر است به دلیل نا آشنایی طرفین، این عمل در حالت های مختلف انجام گیرد تا بهترین و راحت ترین حالت را بیابید. انگشت خود را به اندازه 3 سانتیمتر بالا ببرید شروع به لمس کردن کنید و ناحیه‌ای که برآمدگی بیشتری نسبت به بقیه نواحی دارد را پیدا کنید. این منطقه پروستات است. زمانیکه آن را پیدا کردید سعی کنید به آرامی انگشت خود را به شیوه حرکت اشاره بیا بیا تکان دهید و بروی آن مالش ایجاد نمایید. دقت نمایید که شما در حال استفاده از پوست و انگشت خود هستید و نباید با ناخن به آن ضربه یا فشاری وارد نمایید.توجه داشته باشید برای آمادگی هر چه بیشتر همسرتان در هنگام تحریک نقطه جی، از لمس دیگر قسمت‌های دستگاه تناسلی او غافل نشوید.

نقطه G در مردان کجاست؟

همانطور که گفته شد، نقطه جی در آقایان در مجرای مقعدی ایشان قرار دارد که تحریک این ناحیه و یا ماساژ آن منجر به ماساژ و تحریک پروستات در آقایان می گردد که لذت بخش بوده و مانند نقطه جی در خانمها عمل می کند. البته برای تحریک این نقطه نیز باید اصول بهداشت رعایت گردد. یعنی ناخنها کوتاه گردد. دست با آب و صابون شسته شود. داخل مقعد تنقیه گردد و ضد عفونی شود. از ژل لوبریکانت استفاده گردد و هنگام ورود انگشت به داخل مقعد این عمل به آرامی و با طمانینه انجام شود و هنگام تحریک نیز این عمل به آرامی و با فشار متوسطی صورت گیرد. البته لازمست بدانید که در ناحیه فرنولوم یا حشفه که در سطح زیرین آلت تناسلی و در سر آلت محل اتصال پوست و سر آلت تناسلی که به ختنه گاه مشهور است نیز مرد بیشترین تحریک را تجربه نموده و تحریک آن برایش بسیار لذتبخش می باشد و بهتر است به جای وارد شدن در مقعد و تحریک جی اسپات یا نقطه G به تحریک آن پرداخت.

نقطه ی جی در مردان کجاست؟

امروزه برای درمان زود انزالی روش‌های گوناگون و بسیار متنوعی وجود دارد ولی پژوهش گران در سال‌های اخیر به تاثیر روانی تحریک نقطه در درمان زود انزالی پی برده‌اند. شناسایی محل و کاربرد نقطه جی مردان در رابطه جنسی می‌تواند تمرکز شدید ذهنی مردان را از آلت تناسلی دور کرده و در نتیجه به درمان زود انزالی کمک فراوانی کند. مشکلی که در بیشتر مردان وجود داشته و شریک جنسیشان را در رابطه از رسیدن به لذت بیشتر محروم می‌سازد. بنابراین زنان می‌توانند با آشنایی با چنین نقاطی درمان زود انزالی همسرانشان را تسریع ببخشند.

نقطه جی مردان کجاست

بر اساس نتایج بالینی، نقش زنان در کنترل انزال زودرس مردان بارزتر و کلیدی تر از خود مردان است هرچند مردان همچنان اصرار دارند ضمن حفاظت از تمامیت بخش خصوصی خودشان ، به این جنگ نیز به تنهایی بروند! ولی زنان اگر آگاه بوده و بخواهند، می توانند با نفوذ در دیواره دفاعی مردان و ورود به مناطق تحت حفاظت آنان، نقش ارزنده خودشان را ایفا کرده و مردان لجوج را نجات دهند البته خودشان هم منتفع خواهند گشت. نقطه جی مردان یک هدف عالی برای زنان در راستای کمک به درمان انزال زودرس ایشان است.شما مردان محترم نیز می توانید به کمک نقطه جی نقشی در رفع انزال زودرس داشته باشید. نخست لازم است محل و عملکرد آن را بشناسید. این مورد سبب می شود تمرکز شدید ذهنی شما از روی آلت تناسلی کم کم برداشته شود؛ امری که به خودی خود در بسیاری از مردان عامل انزال زودرس است. دوم لازم است از آن نترسید. با آن آشتی کنید و اجازه دهید شریک جنسی تان شما را از فواید آن بهره مند کرده و خودش نیز از آن بهره برد. سوم بازی را معکوس کنید. بجای آنکه شما متمرکز روی آلت تناسلی خودتان و نقطه جی شریک جنسی تان باشید ، روی نقطه جی خودتان و کلیتوریس شریکتان متمرکز شوید. حالا چند هفته این تمرین را ادامه دهید و نتایج معجزه آسای آن را ببینید.

نقطه جی مرد کجاست,

نقطه جی در مردان درست همان نقشی را دارد که در زنان دارد یعنی ایجاد برانگیختگی ، کمک به ایجاد ارگاسم و در نهایت تولید مستقل ارگاسم. ولی یک تفاوت اساسی بین نقطه جی مردانه و زنانه وجود دارد ؛ زنان ان را حفاظت نمی کنند و محل و نقش انرا در زندگی جنسی خود بخوبی می شناسند اما مردان یا اصلا انرا نمی شناسند یا به شدت از ان حفاظت می کنند و اجازه دسترسی و استفاده از ان را به شریک جنسی خود نمی دهند.

نقطه G مردان کجاست

آگاهی از نقاط تحریک پذیر در مردان و زنان می‌تواند همواره به بهبود روابط جنسی در زندگی زناشویی کمک فراوانی نماید. اینکه فرد تا چه اندازه می‌تواند به مرحله اوج لذت جنسی رسد به داشتن شریک جنسی آگاه بستگی دارد. بنابراین با دانستن این نکات می‌توان از زندگی با شریک جنسی نهایت لذت را بهره برد.

نقطه جی در مردان ویکی پدیا

بر اساس تجارب بالینی متقاعد شده ام که نقش زنان در کنترل انزال زودرس مردان بارزتر و کلیدی تر از خود مردان است هرچند مردان همچنان اصرار دارند ضمن حفاظت از تمامیت بخش خصوصی خودشان ، به این جنگ نیز به تنهایی بروند! ولی زنان اگر آگاه باشند و اگر بخواهند می توانند با نفوذ در دیواره دفاعی مردان و ورود به مناطق تحت حفاظت انان نقش ارزنده خودشان را ایفا کنند و مردان لجوج را نجات دهند البته خودشان هم منتفع خواهند گشت. نقطه جی مردان یک هدف عالی برای زنان در راستای کمک به درمان انزال زودرس ایشان است.

نقطه جی در مردان