امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت

سایت رسمی خرد کن پلین

دانستنی های علمی

سایت رسمی خرد کن پلین

دانستنی های علمی

بایگانی

جملات عاشقانه برای همسر

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ

پیامک عاشقانه زیبا برای همسر

بهترین روز زندگی من روزیست

که تو در میان ناباوری های من می آیی

و

کنارم می نشـینی و دستم را می گیری

آرام زمزمه میکنی

دوستت دارم.

لالایی عاشقانه برای همسرم

شَب در خم گیسوی تو عابر می شد

با هر نفست بهار ظاهر می شد!

ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم

با دیدن چشـمان تو عاشق می شد.

لالایی عاشقانه برای همسر

زندگی پژمردن یک برگ نیست ٬ فرض کن ٬ مرگ قناری در قفس هم مرگ نیست

فرض کن جنگل بیابان بود از روز نخست ٬ با این همه مصیبت ها صبوری هم

از عشق و محبت نیست

لالایی عاشقانه برای شوهر

من و تو میدانیم

کز پی هر تقدیر

حکمتی می آید !

من و فرسایش دل

تو و تصمیم و مڪان

ما و تقـدیر و زمان

چه شود آخر دلتنگیها !

خدا می داند .

لالایی عاشقانه برا همسر

سر کلاس پاتخته ٬ یا یه تیپ شلخته

با خط بد نوشتم ٬ زندگی بی تو سخته

جملات عاشقانه برای همسر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۱
محسن موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی